إسكندرانى
مرحباً بك معنا فى بيتك الثانى
إسكندرانى
مرحباً بك معنا فى بيتك الثانى
إسكندرانى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إسكندرانى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه

mr_figo2008
bosylove
ايمان
andyfay
moonshadow
Sun Love
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
poody_mafia
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
poody_mafia

مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 3:22 pm

ههههههههههههههههههههههه

أى خدمة

و إحنا كمان إشتقنالك يا إيمان

يا حاجة أمنية إنتى فين
ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 05, 2009 3:21 am

الحاجه امنيه ههههههههههههههه حد يقول لخطيبته حاجه ههههههههههههه انا مفيش حد بيشتقى ابدا ويقول ايمان ايه يا عمرو بودى قال امنيه كتير كده حتغاظ منك Rolling Eyes
poody_mafia
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
poody_mafia

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 05, 2009 4:41 am

أوباااااااااااااااااا

أنا مش بوقع بينكم يا إيمان

و بعدين هيا عروستى

هع هع هع

و إية يا عم عمرو إتلحلح شوية
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 05, 2009 4:44 am

مش عارف عمرو سايب اللحظات الجميله دى ورايح فين ,,,,تعالى شوف الناس اللى شريينك يا عمرو
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 05, 2009 4:48 am

الله الله,,,المنتدى كله بيحب بعضه وبيخطب بعضه,,,,وسايبنى لمين بقى
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 05, 2009 4:19 pm

كده يا بودى بتعمل حزب علينا
كده اهون عليك
انا بقى اشتقتلك انت يا بودى
Laughing I love you
poody_mafia
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
poody_mafia

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 2:37 am

إحم إحم

شفتى

بتحرجينى

إجمع السلااااااااااااااح

حان وقت الإنسحاب

معلش بقى يا شباب

كلمة حنية تجيب الواحد الأرض

بس خاليكوا مستعديين
ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 3:46 am

حلو مره امنيه تشتاق لبودى ومره بودى يشتاق لامنيه انا بقى اشتقت لعمرو يلا بقى يا عمرو حيكسبونا
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 4:14 am

وانتى زعلانه ليه يا ابمان مش خطبنى على الهوا اعيش بقى
الى متغاظ مننا يعمل زينا
وانا اشتقلت تانى لبودى
poody_mafia
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
poody_mafia

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 4:18 am

بـــــــــــــــــــــــــــــــاشـــــــــــــــــــــــــــــــا

طول عمرك بــــــــــاشــــــــــــــــــا

معلش كدة

خدلكوا جنب

أنا بقى أشتاق لأمنية
ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 4:29 am

انتا فين يا عمرررررررررررررررررررررررررررررررررو حبيبتك بتبهدل على الهوا اعمل حاجه بقى Crying or Very sad
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 5:25 am

انتى يا ايمان بتوحشينى حتى وانا معاكى يعنى ميشحينفع كل ما ادخل المنتدى اقول ايمان كده حنتحسد سيبك من بودى وامنيه دول شمتانين فينا
poody_mafia
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
poody_mafia

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 5:30 am

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا

إحنا مش بنشمت فى حد يا بابا

هوءا يا نوءا
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 5:37 am

لا بقى يا با الحج انتو شمتنانين كل ما حد فيكم يدخل انتا وامنيه تقوله اسم التانى Crying or Very sad واوعى تفكر اننا زعلانين انا وايمان Crying or Very sad لالالالالالالالالالالا انسى هو فى حب كده ابدا ليه روميو وجوليت
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 10:29 am

والله انتو ناس زى العسل
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 2:17 pm

andyfay كتب:
لا بقى يا با الحج انتو شمتنانين كل ما حد فيكم يدخل انتا وامنيه تقوله اسم التانى Crying or Very sad واوعى تفكر اننا زعلانين انا وايمان Crying or Very sad لالالالالالالالالالالا انسى هو فى حب كده ابدا ليه روميو وجوليت

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
واضح جدا يا عمرو انك مش زعلان ولا غيران كمان
ههههههههههههههههههههههههههههه

احنا اكتر من روميو وجوليت وانت ايه الى مزعلك

اشتاق لبودى بجد
poody_mafia
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
poody_mafia

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 2:34 pm

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Embarassed Embarassed Embarassed
Embarassed Embarassed
Embarassed

moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء مايو 06, 2009 2:42 pm

ايه يا بودى كل ده كسوف امال لو مكناش مخطوبين كنت حتعمل ايه
bosylove
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 11:43 am

andyfay كتب:
انتى يا ايمان بتوحشينى حتى وانا معاكى يعنى ميشحينفع كل ما ادخل المنتدى اقول ايمان كده حنتحسد سيبك من بودى وامنيه دول شمتانين فينا
حلوة الاسكوانه المشروخه دى ههههههههههههههههه انا اشتقت لايمان بس ده بجد
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 11:50 am

ايه يا بوسى هو مفيش غير ايمان وعمرو ,,,احنا بشر برضو,,,وعلى العموم انا اشتقتلك
bosylove
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 12:30 pm

لا والله عادى اصل ايمان دى صاحبتى اوى وبعدت مش عارفه ليه وعمرو كمان صاحبى جدا وبعد وشكرا ليك على الرد ويا احمد انا كمان اشتقتلك مع انك صغير بس مش مهم اكنك اخويا الصغير
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 12:39 pm

وانا ليا الشرف انك تكونى اختى ,,,,بس هقولك حاجه قولتها لعمرو زمان وهو فهمها..لو بالسن كانت خاااااااااااااابت
ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 2:53 pm

والله يا بوسى انتى وحشانى جدددددددددددددددددددددددا كمان بس يا ترى حنكون صحاب بعد كده انا اشتقت لبوسى
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 2:56 pm

اه لو تعرفى يا ايمان اهميه الصاحب.....انا بجد عندى الصاحب اهم من اى حبيب....ياريت ترجعوا صحاب تانى وانتو شكلكم عشره كمان
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه   مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 3:52 pm

شكرا يا بوسى على كلامك

مين العضو اللي اشتقتله في هاااا اللحظه
صفحة 2 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-