إسكندرانى
مرحباً بك معنا فى بيتك الثانى
إسكندرانى
مرحباً بك معنا فى بيتك الثانى
إسكندرانى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إسكندرانى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

علاقه القلب بالعين

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

علاقه القلب بالعين Empty
مُساهمةموضوع: علاقه القلب بالعين   علاقه القلب بالعين I_icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 4:58 pm

العين لها حكايه غريبه معا القلب... العين اول حاجه بتشوف الحبيب وهى اللى بتوصل للقلب وتقوله هو ده اللى انت مستنيه ويبدأ القلب يعيييش... وحتى لما تكون واقف قدام حبيبك العكس بيحصل تلاقى قلبك بيوصل لعنيك وعنيك بتكشفك قدام حبيبك غصب عنك وده دليل على ان العلاقه بين القلب والعين قويه وصعب السيطره عليها....واكيد كلنا سمعنا نجاه وهى بتغنى عيون القلب,,انا حاسس ان فى لكل قلب عيون والعيون دى سلاح ذو حدين بتكون مفتوحه وهى بتعرف القلب على حبيبه وبعد ما القلب يقع فى الحب بتلاقى العيون دى بدأت تغمض عن حاجات كتير مثلا عيوب الحبيب او تحديد نوع العلاقه ومستقبلها او ان العلاقه دى محكوم عليها بالفشل وعشان كده فى ناس بيقولوا ان الحب اعمى معقوله؟...ولو رجعنا تانى للعلاقه بين القلب والعين وقولنا انهم مشتركين فى الحب وبيكملوا بعضهم ,اكيد فى سؤال محيرنى لو فعلا العلاقه دى صح طب الاعمى بيحب ازاى ؟ ...... هو معندوش عين طب ازاى؟ بصراحه مش هقدر اقول ان العين ملهاش دور فى الحب, ومش هقدر اقول الاعمى مش بيحب.... اكيد فى اجابه بس انا مش عرفها.... لو عندكم حل ....ياريت اعرفه
ghostlove
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

علاقه القلب بالعين Empty
مُساهمةموضوع: رد: علاقه القلب بالعين   علاقه القلب بالعين I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2009 7:06 pm

موضوع جميل لغة العيون من اجمل لغات الحب اللي ممكن يعبر بيها الحبيب لحبيبه والعين مش بتغمض بس انت ممكن تكون شايف عيوب حبيبك بعنيك بس بتتغاضي عنها عشان خاطر عيون حبيبك انا اقولك الاعمي بيحب ازاي انت ناسي حاجة الاعمي ممكن يشوف بقلبه وده ممكن تبقي اقوي من العين وفي حاجة تانية ان الاذن تعشق قبل العين احياناولا انت ايه رايك يارب اكون جوبت صح
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

علاقه القلب بالعين Empty
مُساهمةموضوع: رد: علاقه القلب بالعين   علاقه القلب بالعين I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 07, 2009 5:59 am

انا ممكن اكون معاكى ان القلب بيشوف الحبيب بس حكايه الاذن قبل العين دى مش متاكد منها اوى بس بجد نعمه العين دى نعمه جميله ولازم نحمد ربنا عليها وشكرا على الرد الجميل
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

علاقه القلب بالعين Empty
مُساهمةموضوع: رد: علاقه القلب بالعين   علاقه القلب بالعين I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 07, 2009 4:19 pm

توبك رائع يا احمد
وانا معاكى يا gost love
فكلامك بس ازاى الازن بتعشق انا اول مره اسمع عنها

علاقه القلب بالعين
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-