إسكندرانى
مرحباً بك معنا فى بيتك الثانى
إسكندرانى
مرحباً بك معنا فى بيتك الثانى
إسكندرانى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إسكندرانى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

فعلا بنات غريبه!!!!!!

andyfay
moonshadow
ghostlove
احمد
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

فعلا بنات غريبه!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 07, 2009 7:12 pm

البنات مشكله كبيره,,اكيد لكل واحد المواصفات الخاصه للبنت اللى هيحبها بس البنات فعلا بيعملوا حاجات غريبه اللى تخلى الواحد يشد فى شعره...اكيد الواحد ممكن يمر بكذا قصه حب وفى اخر مشواره لو افتكر كل واحده هيلاقى اللى كانت بتبخل عليه بالكلمه الحلوه وورته ايام مش عايز يفتكرها وهيلاقى كمان اللى عرفت تضربه فى مقتل يعنى من الاخر اللى علمت عليه وبعد ما شاف الويل مع النوع ده وطبعا زهئ منهم عشان من المعروف ان الانوثه يعنى حنان وحب وعطاء وكل الكلام الحلو اللى محتاجه اى ولد وبعديها بيقابل نوع تانى خالص يخليه بجد عايز ميعرفش بنات تانى النوع ده من البنات اللى تلاقيها بتدى بزياده اوى يعنى حب زياده وده مش مشكله بس الزياده سعات بتخليه يمل وكمان اهميه مفرطه يعنى بتدخل فى الكبيره والصغيره وبتخليه يتخنق يعنى بعد الاسوه والايام الصعبه اول ما يلاقى يلاقى العكس خالص ............بجد لازم كل البنات تعرف تتحكم فى نفسها لو بيحبوا بجد لازم يكونوا وسط على الاقل عشان يحافظوا على حبيبهم..............هتجنونا!!!!!!!!!!!!!!!
ghostlove
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 07, 2009 7:22 pm

موضوع جميل بس بجد وربنا انتوا اللي هتجننونا احنا مش عارفين انتوا عايزين ايه بالظبط مافيش حاجة عجباكم ولا تشتكي وتلوم عمر الحزن مايدوم والعمر فيه كام يوم حتي نعيش افراح ياريت تعرفوا الاول انتوا عايزين ايه يا ولاااااااااااااااد
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 07, 2009 7:31 pm

عن نفسى مش عايز واحده سورى فى اللفظ مدلؤة عليا وفى نفس الوقت مش عايز واحده تعذبنى عايز واحده عاقله
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 08, 2009 4:02 pm

اصلا الولاد مجانين يا gost love
وانتى عارفه دول مش عليهم حرج
شكرا احمد على موضوعك
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 08, 2009 4:14 pm

لو هتوصفى الولاد بالجنان ممكن اوصفكم باللى ملكمش غالى طبعا مش كلكم
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين أبريل 13, 2009 2:45 pm

صح يا احمد هما ملهمش غالى وفى ناس هنا كمان مالهاش غالى بس فعلا مش كلهم وكمان بقول لامنيه بقى احنا المجانين هههههههههههههههههههه ماشى لما اشوفك
magnon 7abebty
Super Administrator
Super Administrator
magnon 7abebty

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالسبت مايو 02, 2009 2:15 pm

احنا مجانين يا أمنية؟؟؟؟

طيب المفروض واحده عاقلة هي اللي تقول الكلام ده....يا مطرقعة Razz
poody_mafia
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
poody_mafia

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالسبت مايو 02, 2009 4:02 pm

ههههههههههههههههههههه

على رأي أحمد

البنت لازم تفكر بعقلها مش بقلبها

والمفروض على الولاد هما إللى يحرصوا من البنات

عشان دول حطر

عملين زى البنزين لما بتولع جنبة نار

ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 03, 2009 7:31 am

ايه ده احنا بنزين امال انتو ايه Rolling Eyes اجرى اجرى ههههههههههههههههههه
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 03, 2009 7:53 am

اقولك احنا ايه ؟؟؟؟؟؟ احنا اللى ممكن نشيلكم جوا عنينا بس انتوا تقدروا وتعقلوا
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 03, 2009 3:18 pm

يا جماعه فى بنات تستاهل وبنات متستهلش يعنى البنات اللى هنا مش كلهم زى بعض اللى انا اعرفهم عموما هنا فى المنتدى بوسى ايمان امنيه اسماء كل واحده فيهم غير التانيه ناس تستاهل وناس متستهلش
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 03, 2009 3:21 pm

مش لها لزمه تحديد الاسماء يا كبير وبعدين انت ممكن لو قربت من كل واحده اوى تلقيها تستاهل لان تقريبا مفيش حد عايز يكون وحش
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 03, 2009 3:33 pm

لالالالالالالالالالالالا اكيد انا اصلا المفروض ان انا قريب من اللى انا قلتهم بس انا بتكلم كصداقه اللى هو يعنى مينفعش ارتبط بحد فيهم فاهمنى لكن لو حب اكيد اللى احبها حنكون فاهمين بعض ومش حنبيع بعض يا ريت تكون فهمت عشان انا مش بعرف اشرح اوى
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 03, 2009 3:38 pm

انا عن نفسى معرفش غير امنيه وانا متاكد انها تستاهل كل خير ويارب تلاقى اللى يقدرها ويشيلها جوا عنيه ,,,بس هى الدنيا مواقف واكيد كل واحده عملت معاك موقف عرفك مين تستاهل ومين لالالالالا
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 03, 2009 4:22 pm

انا مش بتكلم على امنيه خالص امنيه دى اختى مش حتكلم وحش عليها طبعا وانا والله يا احمد اتمنالها اكتر منك انها تلاقى حد كويس وايمان كمان تستاهل كل خير ومحترمه جدا وكل الصفات الحلوة فيها ودى فعلا بقى اللى المفروض تاخد اللى يقدرها صح ويعرف يتعامل معاها عشان ايمان اللى مينفعش حد يكون صاحبها انه يخسرها عشان حيخسر كتير اوى اولا كأخت وصاحبه وحبيبه بنت زى العسل اصلا santa
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 03, 2009 4:30 pm

انت واقع بقى يا ريس,,,,,بركاتك يا ايمااااان
ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 12:54 am

يا كسوفى Embarassed والله يا عمور الكلام ده كتير عليا برغم انك قلت حاجه زعلتنى فى الرد اللى قابله بس مش مهم وانا بقى حقول عليك ان انتا اطيب واحد شفته فى العالم واجدع واحد قابلته فى حياتى ومتواضع جدا عشان ممكن اللى عايش عيشتك وفى ظروفك من كل حاجه من السهل جدا انه يتعوج فى معاملته مع الناس ويكون مغرور بس انتا بتتعامل عادى وده طبعا عند ربنا احسن بكتير ويااااااااااااارب تلاقى حد كويس تشيلك فى عنيها عشان بجد اى واحده تتمناك
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 1:32 am

والنبى فى كده فى الدنيا,,,, لسانها بينزل سكر ,,,يا بختك يا عم عمرو
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 6:11 am

ايييييييييييييييييييييييه ده يا ايمان ده كل ده معاك حق يا احمد مفيش كده بجد بس عايز اسالك سؤال يا ايمان ده حب بقى ولا صداقه عشان لو حب اكيد الكلام الجميل ده مش حيطلع بالسهوله دى
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 7:11 am

ExclamationExclamationExclamation Question Question Question Question مطلوب اجابه Razz Embarassed
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 3:27 pm

اكيد ايمان حتتكسف تجاوب لو حب لكن لو صداقه حتقولها بثقه وكل وضوح
هههههههههههههه
بوقع ف الكلام يا ايمان واخده بالك انت Wink
poody_mafia
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
poody_mafia

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 3:28 pm

ما تضغطوش على البنية ياما

سيبوها فى حالها
ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 4:11 pm

مش حجاوب بردو فى المنتدى لنل قلت لعمرو خلاص tongue
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 04, 2009 4:42 pm

الفضول عندى اشتغل
bosylove
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: فعلا بنات غريبه!!!!!!   فعلا بنات غريبه!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة مايو 08, 2009 11:34 am

يااااااااااا رب يااااااااااااااااااااااااااارب لو بتحبه بعض فعلا ترتبطوا ببعض اظن يا عمرو مش حتلاقى اخلاق وادب وجمال زى ايمان

فعلا بنات غريبه!!!!!!
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية