إسكندرانى
مرحباً بك معنا فى بيتك الثانى
إسكندرانى
مرحباً بك معنا فى بيتك الثانى
إسكندرانى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إسكندرانى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

6 اسئله للاجابه عليهم

ايمان
andyfay
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

6 اسئله للاجابه عليهم Empty
مُساهمةموضوع: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 21, 2009 3:14 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

نبدأ

1* ليه الانسان لما بيحب اوى لازم ينجرح اوى .. وخصوصا لما يحب بجد ويوفى لحبيبه؟

*2* ياترى فى نظركم ايه اللى يخلى الواحد ممكن يتخلى عن الحب وياترى الظروف ممكن تكون سبب؟؟

*3* هل الفروق الشخصيه بين الطرفين ( الماديه_التعليميه_الفكريه) ممكن تبقى سبب فى اننا نتخلى عن الحب؟؟؟

*4*فى نظركم ايه هى الخيانه... و امتى ممكن نسامح عليها وامتى لا؟ وليه بقت موجوده؟

*5*واخيرا وليس اخرا ايهما تختاروا؟؟ الحب ولا الكرامه؟؟ وليه؟

*6* يا ترى الحب الحقيقى اختفى ولا لاء ... وايه السبب؟؟

عجبنى جدا الموضوع نقلته لاحلى اعضاء

انتظر ردودكم وتفاعلكم
ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

مُساهمةموضوع: رد: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالأحد أبريل 26, 2009 6:36 am

فهماك وحاسه بيك انسى يا عمرو هههههههههههههههههههه
poody_mafia
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
poody_mafia

مُساهمةموضوع: رد: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالأحد أبريل 26, 2009 10:46 am

هو موضوع جميل جداً يا موراا

و إنتى بتيجى على المواجع

بس أنا هاجوبك على أخر سؤال

يا ترى الحب الحقيقى اختفى ولا لاء ... وايه السبب؟؟

إنتا عليك و على الحاج فؤش بتاع الحب الحقيقى

هو إللى هيدلك

............................................................
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالأحد أبريل 26, 2009 11:45 am

بتهزر يا بودى ههههههههههههههه انا بقول ان يا ريت تكون الفروق الشخصيه ماديه او تعلميه او حتى شكليه بس اهم حاجه متكونش Rolling Eyes نو كومنت
poody_mafia
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
poody_mafia

مُساهمةموضوع: رد: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالأحد أبريل 26, 2009 1:17 pm

لاء بجد يا عمرو

إنتا تختار إية

الحب ولا الكرامة و لية
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالأحد أبريل 26, 2009 5:01 pm

انت عايزنى اجاوب على الاساله دى يا عمرو
طيب المره الجايه بقى علشان مش مركزه دلوقتى
بس حرد على اخر سؤال
الحب الحقيقى موجود يا جماعه مختفاش وكمان عيب عليكم انا لسه محبتش حتخلوه يختفى ليه من غير ما احب اصبرو على شويه
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالإثنين أبريل 27, 2009 7:22 am

والله يا امنيه كل واحد وظروفه انا حظى وحش ايمان حظها وحش انتى ان شاء الله يكون حظك حلو
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالإثنين أبريل 27, 2009 8:32 am

ياااااااااااااارب بس ادعولى انتم بس
Very Happy
ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

مُساهمةموضوع: رد: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 28, 2009 5:47 am

ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب يا امنيه يكون حظك حلو
احمد
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
احمد

مُساهمةموضوع: رد: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 28, 2009 6:59 am

فى سؤال سابع يا عمروو,,,,لسه فى البنت اللى ممكن تخلى حبيبها كل حاجه واهم حاجه فى حياتها ؟
poody_mafia
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
poody_mafia

مُساهمةموضوع: رد: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 28, 2009 11:13 am

هو الكلام على إية

ولا أطلع أنا منها
روحى عشقاك
اسكندارنى نشيط
اسكندارنى نشيط
روحى عشقاك

مُساهمةموضوع: رد: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالسبت يناير 16, 2010 5:02 pm

اقتباس :
1* ليه الانسان لما بيحب اوى لازم ينجرح اوى .. وخصوصا لما يحب بجد ويوفى لحبيبه؟

وليه اساسا انتو معتقدين ان اخر الحب لازم بيكون جرح اللى بيجرح حد يبقا عمره ما حبه لان اللى بيحب عمره ما بيجرح حبيبه

اقتباس :
*2* ياترى فى نظركم ايه اللى يخلى الواحد ممكن يتخلى عن الحب وياترى الظروف ممكن تكون سبب؟؟
كلمة ظروف دى بتنرفزنى لان اللى بيحبك حد بيفضل متمسك بيه مهما كانت ظروفة

اقتباس :
*3* هل الفروق الشخصيه بين الطرفين ( الماديه_التعليميه_الفكريه) ممكن تبقى سبب فى اننا نتخلى عن الحب؟؟؟
شووووووور لان لما بتقرب من الشخصية اوى ممكن تلقيها غير تفكيرك خالص فهتكمل على اساس ايه ؟؟؟

اقتباس :
*4*فى نظركم ايه هى الخيانه... و امتى ممكن نسامح عليها وامتى لا؟ وليه بقت موجوده؟
الخيانة ان اكون بحب حد وهو يكون بالنسبالى كل حاجة حلوة فى حياتى وهو كمان يحسسنى بده واكتشف انه على علاقة بواحدة تانية ممكن اسامح لو كنت انا اثرت فى حقة ومش مهتمه بيه ساعتها يبقا لازم انا اراجع نفسي وممكن اسامحه بقت موجوده لان الرجالة بطبعهم عنيهم زيغه وكترو دلوقتى اوى عن الاول وغير كده فى بنات بيعرفو يوقعو الرجالة كويس اوى يعنى مش بيغدو فى ايديهم غلوة زي ما بيقولو

اقتباس :
*5*واخيرا وليس اخرا ايهما تختاروا؟؟ الحب ولا الكرامه؟؟ وليه؟
بالنسبالى طبعا الكرامة لان لو محافظتش على كرامتى محدش هيحافظلى عليها
لازم يكون عارف ان كرامتى قبل اى حاجة تانية يعنى فى لحظة ولا يهمنى حب ولا اى حاجة

اقتباس :
*6* يا ترى الحب الحقيقى اختفى ولا لاء ... وايه السبب؟؟
موجود اكيد بس دايما تلاقى طرف بيحب بأخلاص والطرف التاني بايع ومش فى دماغه ومقضيها فطبعا بيسيب جرح للطرف التاني يخليه بعد كده ينتقم من كل الرجالة وهكدا لحد ما بقا كله حوارات فى حوارات والحب الحقيقي بدأ يختفى بس طبعا موجود

اقتباس :
فى سؤال سابع يا عمروو,,,,لسه فى البنت اللى ممكن تخلى حبيبها كل حاجه واهم حاجه فى حياتها ؟
حبيت اجاوب على سؤالك يا احمد

البنت لما بتحب بيبقا حبيبها بالنسبلها كل حاجة فى حياتها ومش بيملى عينها اى حد غير حبيبها وبس لكن الرجالة عكس كده تماما مع اول بنت تقولو كلمتين حلوين يقع على طول رغم ان ممكن تكون ولا شكل ولا منظر بس اهو بيقع وخلاص وطبعا ده مش فى كل الرجالة وكذلك البنات مش كلهم زي ما انتا متخيل فى بنات لما بتحب بتحب بجد وفى بنات بتبيع حبيبها علشان واحد ممكن يحققلها امنيه معينة
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالأربعاء يناير 20, 2010 3:18 pm

شكرا يا اسماء ايه كل المجهود اللى انتى عملتيه ده عشان تردى على الموضوع

انتى شكلك مجروحه صح
قولى متتكسفيش
روحى عشقاك
اسكندارنى نشيط
اسكندارنى نشيط
روحى عشقاك

مُساهمةموضوع: رد: 6 اسئله للاجابه عليهم   6 اسئله للاجابه عليهم I_icon_minitimeالخميس يناير 21, 2010 10:43 am

andyfay كتب:
شكرا يا اسماء ايه كل المجهود اللى انتى عملتيه ده عشان تردى على الموضوع

انتى شكلك مجروحه صح
قولى متتكسفيش

هههههههههههههههههههههههه
مين انا هههههههههههههههههه
لا انا الحمدلله ببعد قبل ما فى يوم من الايام يكون في بينى وبين اى حد جرح
يعنى بعرف ابعد نفسي فى الوقت المناسب
وخاصتا انى شخصية مترددة كتيييييير وبالذات فى المواضيع دى بقلق منها كتير لان مفيش فيها رجوع ههههههههه

6 اسئله للاجابه عليهم
صفحة 1 من اصل 1