إسكندرانى
مرحباً بك معنا فى بيتك الثانى
إسكندرانى
مرحباً بك معنا فى بيتك الثانى
إسكندرانى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إسكندرانى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا

ايمان
andyfay
bosylove
moonshadow
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا Empty
مُساهمةموضوع: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 4:50 pm

كل واحد نفسه يهدي اغنيه لحد ولا يعبر بيها عن حاجه جواه ...ياريت يشارك هنا
اكيد فيه في قلوبنا كتير

.
..
.....
.........
..................
.........
....
..
.

وانا اقول

bosylove
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2009 10:01 am

مش من حقك بعد ما بعت سنين وخدعت بتسأل مين فينا المحقوق مش من حقك غير تتندم على ايامى ومن الدمع اللى انا دوقتو تدوق مش من حقك تلعب بيا او بعنيا او تنادينى فى مره بشوق مش من حقك تشكى لمالك مالى ومالك انتا ملكش عليا حقوق بسسسسسسسسسسسسس الف سلامه عليك يا عمور
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2009 4:55 pm

هههههههههههههههههههههه سبحان الله الله يسلمك
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2009 5:03 pm

انا مفهمتش بردو يا بوسى الاغنيه دى لمين
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2009 5:09 pm

اقولك انا الكلام ليا وحبقى افهمك بس الاخت لطيفه شويه
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2009 5:10 pm

حرد انا بقى وحقول

بالك شو بالك بدى الك انى بحبك كلمه حبيبى يا حبيبى صغيره عليك

ودى انا بقولها لحبيبى الى مش عارفه حيكون مين

لانى مش بحب ومحبتش Very Happy Laughing Razz lol!
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 07, 2009 6:02 pm

وانا اقول اممممممممممممم قلبى وشو بدى قيلو تعبان وشو بعملو ما عندى دوا انتى اللى كنتى فيه بعدك كيف بداويه صوتوا مجروح بيندهلك رديلوا الروح يا ضحكى صداها مفارقنى يا صوتى اللى بعدوا حارقنى مشاق لأديك تسرقنى من حالى انا Crying or Very sad وبقولها لنفسى
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 08, 2009 2:45 pm

كداب يا عمرو الكلام ده مش لنفسك قول واعترف لمين متخفش مش حنقول لحد
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 08, 2009 2:59 pm

لا والله لنفسى بس عشان انتى قلتى كده حقولها لناس تانيه بيبعدوا عن صحابهم اللى بيحبوهم عشان كلمه صغيره او غلطه صغيره اتقالت ساعت غيظ ويقولهم كده كفايه tongue اكيد عرفتى الناس دى
bosylove
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالخميس أبريل 09, 2009 5:24 am

انا اللى قلت كده كفايه ولا انتا كده كفايه ولا انتا Sad
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالخميس أبريل 09, 2009 4:04 pm

كلامك متلخبط كالعاده ههههههههههههههههه واللى انا فهمته انك قصدك تقولى ان انا اللى قلتلك كده كفايه وفعلا صح ولكن انا مش بتكلم عليكى انتى اصلا هههههههههههههههههههههههههههه انتى بتاخدى الكلام على نفسك ليه انا بقصد حد تانى هما اللى قالوا لاصحابهم اللى بيحبوهم كده كفايه
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالإثنين أبريل 13, 2009 3:12 pm

اكيد يا عمرو دى مش اول غلطه منك علشان كده صحابك قالولك كده
واكيد لو كلمه صغيره زى ما انت بتقول وسهله مش حيبعوك ولا يتخلو عنك بسهوله

وانا اقولك المرادى بقى
اممممممممم

لو تعرف شو يعنى جروح ما كنت بعمرك بتروح تتركنى حرام وحدى انا وتضيع سنينى وتروح
قلبى الى كان كله حنان انت الى جرحتو مالك امان

هى كلماتها عجبتنى اوى حقولها لكل حد كنت بحبه وبعزه بجد وطلع ميستهلش الحب ده
وخلانى اتضايقت
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 14, 2009 4:23 pm

وانا بقى حقول وحيات الحب اللى جمعنا لتقربلى تانى قرب خلى للحب معنى ويكمل بيك زمانى كل حاجه حلوة انتا وغيرك مين ندانى يا ليالى الحب عودى وقربينا تانى و بقولها لاى حد زعلان منى
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالإثنين أبريل 20, 2009 3:52 pm

انا بقى دلوقتى حقول scratch انا خلاص لاقيتك وواقف معاك وسامع بصوتك ارق الكلام دا قلبى يا حبيبى مصدق لقاك عارف نفسى اغمض فى حضنك ونام انا فى حلم ولا اصدق عنيا حبيبى واقف بين اديا حتجمعنا انا وانتا دنيا الله على انا شفته معاك بعينى احلى ما قبلت فى سنينى جنب منك حتلاقينى طول الحياه حتفضل معايا سنينى اللى جايه واكمل حياتى وانا بين اديك وبقولها لاجدع انسانه شفتها فى حياتى ايمان
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالإثنين أبريل 20, 2009 4:39 pm

لو قادر بصى فعينى وقلى عملتلك ايه مش فاكر مره خلفت بوعد وعدتك بيه والله ما شفتش منى غيرالحنيه عليك علمتك معنى الحب واجمل شوق وغرام ومعلمتكش القسوه دى مش محتاجه علام اصل انت اكيد من الاول كده والقسوه دى فيك

مش لازم زكر اسماء بس هو شخص كنت بحبه اوى مش حب حب بس حب اخوى او صداقه جامده بس كنت بحبه فعلا جدا
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 21, 2009 4:38 pm

لالالالالالالالالالالالالا كده انتى مش شجاعه انتى المفروض تقولى مين الشخص دى ومتقلقيش الكلام سر Wink
bosylove
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 22, 2009 3:46 am

اه مين يا امنيه انشاله حتى اول حرف هههههههههههههه
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 22, 2009 2:23 pm

عادى يا عنى هو مش سر بس علشان انا مش عايزه الشخص ده نفسه يعرف
بس عادى اقولكم اول حرف منه ايه هو

م
حلو كده ولا اقول تانى
انتى تامرى بس يا بوسى انتى وعمرو
ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 22, 2009 2:49 pm

انا بقى بقولك انتا اجدع انسان قابلته فى حياتى وكنت حخسر كتيييييييييييييييير لو مقبلتكش يا عمور
bosylove
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 5:15 am

هههههههههههههههه بقى حبيبك دلوقتى يا ايمان صبرك عليا ايه الرومانسيه دى هههههههه وانا حقول يا سى السيد يا سى السيد متحكم ليه يا سى السيد ومعاند ليه يا سى السيد ايه بتعاند قلبك ليه وتاعبنى فى حبك ليه دا الحب السيد واحنا ملك اديه غاوى تجننى وانتا فاكر ان الحب كده كده كده تتعبنى ولا امتا يا سى السيد انا قلبى حيرضى بده دا انا ليل ونهار وانا بالى فى هواك محتار يا قلب عنيد وسايبنى فى نار وبقولها لواحد اول حرف منه ع هههههههههههههه
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 11:37 am

شكرا لمروك يا ايمان
بس دى لعبه اغانى يعنى تهدى اغنيه لشخص مش كلام عادى
ياريت تقولى اغنيه مش كلام وشكرا لمرورك
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 11:40 am

قولى الاسم على طول يا بوسى ماهو معروف
احبابك كترو يا عمرو يالا الله يسهلو يا عم

عدل سابقا من قبل moonshadow في الجمعة أبريل 24, 2009 6:20 am عدل 1 مرات
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 2:24 pm

قولى براحتك يا ايمان وسيبك منها tongue بس الاحسن تقولى اغنيه يكون افضل يعنى اى خدمه راضتكم انتو الاتنين اهو وعلى فكره يا ايمان moon shadow دى امنيه
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 2:43 pm

صدقت دموع عنيه كان قلبى بين اديه وفى لحظه هان عليه بيقول فاكرنى ليه مستنى منى ايه انا قلبى خلاص نسيك وازاى قلبه يطاوعه يجرح ليه قلب حبه وانا ياما وقفت جنبه خلاص مبقتش سامعه ولا حسأل تانى فيه وانا ياما زمان كلمته وجيت على نفسى كتير فهمته وهو قلبو تملى قساوته اتحمل ليه على اد ما كنت بحبه خلاص دلوقتى حقيقى كرهتو بعد ما جرح فيا وسبته صعبت عليه وبقولها لواحده كنت بحبها اوى اوى بس فعلا دلوقتى كرهتها اوووووووووووووووى وكنت ممكن اكون كنت بحبها وبضحك على نفسى واقولها احنا صحاب وبس بس مش حقدر اقول اسمها كفايه انها تعرف نفسها لو شافت الموضوع وعشان اوضح اكتر اعرفها من 6 سنين تقريبا عشان خلاص بعد موضوع معين مينفعش ان انا اعرفها او نكون اصحاب كمان
ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا I_icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 5:25 pm

اوك انا سورى يا امنيه انا حبيت ارد على عمر و بس سورى وعلى فكره يا عمرو انا مش بولعها ولا حاجه ههههههههههههههههه بس انتا ليك حق وليك حق تعمل اكتر من كده واوعى تزعل نفسك عشان واحده متستهلش واكيد انا عارفه انتا تقصد مين

سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-