إسكندرانى
مرحباً بك معنا فى بيتك الثانى
إسكندرانى
مرحباً بك معنا فى بيتك الثانى
إسكندرانى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إسكندرانى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا

ايمان
andyfay
bosylove
moonshadow
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 6:52 pm

هاى يا امنيه هو انتى Rolling Eyes كنت عايزاكى فى موضوع بس عمرو بيغلس مش عايز يعمل حاجه pale
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 24, 2009 6:28 am

andyfay كتب:
قولى براحتك يا ايمان وسيبك منها tongue بس الاحسن تقولى اغنيه يكون افضل يعنى اى خدمه راضتكم انتو الاتنين اهو وعلى فكره يا ايمان moon shadow دى امنيه

على فكره يا عمرو انا مديره المنتدى يعنى مينفعش انها تسيبها منى
Basketball Very Happy
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 24, 2009 6:32 am

ايمان كتب:
هاى يا امنيه هو انتى Rolling Eyes كنت عايزاكى فى موضوع بس عمرو بيغلس مش عايز يعمل حاجه pale
انا مش فاهمه حاجه بس لو انتى عايزانى ف موضوع يعنى حبعتلك رساله على المنتدى بايميلى وكلمينى عليه
ولو معرفتيش انا حسجلك عندى انا حعرف اجيب ايميلك
ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 24, 2009 6:36 am

اوك سجلينى انتى مش عارفه اجيب اميلك
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 24, 2009 7:16 am

انا بهزر يا امنيه انتى ايه ده طيب احنا حنتخانق اكتر من كده ايه تانى كده حنموت بعض
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 24, 2009 9:09 am

andyfay كتب:
انا بهزر يا امنيه انتى ايه ده طيب احنا حنتخانق اكتر من كده ايه تانى كده حنموت بعض

لالا يا عمرو مش حنتخانق انا عارفه ان انت بتهزر بس قلت افكرك يعنى لو كنت ناسى
وكمان ولا تموتنى ولا اموتك حلو كده اوى
magnon 7abebty
Super Administrator
Super Administrator
magnon 7abebty

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 24, 2009 12:30 pm

موضوع جميل يا أمنية....

وانا حقول

قالو ان اللي يحب بجد لو فاض بيه م اللي يحبه ميحبش بس ميكرهش وانا فاض بيا تعبت بجد أد مابتعب لا كرهتك ولا عارف حتى محبكش

ودي بقولها لأكتر انسانة حبيتها وبحبها وحفضل أحبها
ايمان
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ايمان

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 24, 2009 2:41 pm

يا ريت يا امنيه تردى باغنيه مش بكلام ها ههههههههههههههههههههههه بهزر معاكى انا حقول روح يالا العب غيرها ومتجيش وبجملت يجى ميه حاجه اتقالت ومفيش حاجه كملت كلمنجى اوى وبتحب تبان واحد غلبان وانا باجى عليه كلمنجى وعمال على بطال اللى بيتقال بتغير تسلم وفر على نفسك اى كلام علشانى تسلم لو متهيالك حرجع تانى تبقى بتحلم وحقولها لواحد كان معايا فى الكليه وطلع خاين وواطى وكل حاجه تتكره فيه Crying or Very sad
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 24, 2009 6:08 pm

انسى يا ايمان وفيه غيره كتير وانتى اكيد حتلاقى احسن منه
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 27, 2009 12:03 pm

يحاتجو حضنى يضمهم يجونى يشكو همهم اسيب دموعى تشتكى وامسح بايدى دمعهم وطبطب على الى قلبه حزين واصبر ناس واريح ناس واجيب صبر ده كله منين انا موجوع تعبت خلاص
نسيت اليوم ويوم ورا يوم هموم الكون ودور على الى حبونى شبعت عزاب بدوق الباب مافيش احباب مافيش غير دمع ف عيونى

انا بقول الاغنيه دى لنفسى
وكمان عجبانى اوى الاغنيه دى
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 29, 2009 5:10 am

الله عليكى يا امنيه يا حلاله العقد ههههههههههههههههههههه انا حقول بدى اعرف شو مبكيكى منى زعلانه براديكى تزعل ها الدنيا وماتزعل حياتى انا كل ما تنزل منك دمعه ببقى مش على بعضى جمعه ضايع ما بلاقى حالى وانا مش انا وبقولها للانسانه اللى هحبها عشان حاليا مش مرتبط tongue
bosylove
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس مايو 07, 2009 1:14 pm

انتا ايه مش كفايه عليك تجرحنى حرام عليك انتا ايه وانتا ليه دموعى حبيبى تهون عليك طب وليه انا راضيه انك تجرحنى وروحى فيك يعنى ايه راضيه بعذابى وانا بين اديك وبقولها لانسان كنت بحبه بجد وموقفش جنبى فى وقت كنت فعلا محتجاه هو اكتر حد يقف جنبى
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس مايو 07, 2009 1:54 pm

يا عينى يا بوسى معلشى
ربنا يكرمك بواحد احسن منه يارب
andyfay
عضو سوبر
عضو سوبر

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 08, 2009 5:30 pm

ازاى حبتنى اذا كنت قدرت بسرعه تحب وتعشق تانى لو كنت هاوتنى كان عمرك كله يا دوب قضاك علشان تنسانى قال وانا كان شاغل بالى ازاى هتعيش لو يوم من بعدى اتاريها مش فارقه معاك واتاريك عايش ولا همك بعدى مش بقولها لحد بس الاغنيه هيا طلبت كده معايا
ميار
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
ميار

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 08, 2009 6:27 pm

ما تيجى نعمل كده هيجرالنا ايه فى دماغى طقت كده فكرة انما ايه نرجع سوا بعمرنا ونعيد اللى كان نلقى اللى ضاع مننا من زمان قلوبنا تصغر بينا تانى ده العمر بيجرى ويعدى فى ثوانى تعالى نعشها كده كده اهو حلوة الدنيا وايه اهى جاية تنادى علينا وما فيهاش ولا اه ولا ايه ولاحزن مستنينا والحب هتبدا سيرته والقلب هتخلص حيرته والعمر اللى انت كبيرته تلاقيك فى ثوانى صغيرته هناخد ايه منها هنعقدها ليه ماالفرح جالك نادالك مستنى ايه تعالى نفرح تعالى ده هما يومين ماكفاية عدت علينا وراحت سنين ده محدش واخد منها حاجة الدنيا حبيبى مش محتاجه غير ان نعشها كده كده اهو.
ومش بقولها لحد مجرد
ان الاغنيه عجبتنى وبحبها
moonshadow
Super Administrator
Super Administrator
moonshadow

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 12, 2009 2:43 pm

وف ليالى عزابى معاك انا مش لاحق اداوى جروحى والايام بتفوت وتروح وافضل اعيشها حلاوه روح جوه ف قلبى مليون اه وفليالى عزابى معاك كنت بكلم نفسى واقول ديما وانا ف مرار على طول امتا حلاقى الحال معدول زى باقى خلق الله

مش بقولها لحد انا بحب الاغنيه دى اوى بس علشان احنا نسينا الموضوع ده قلت اشارك انا الاول فى تانى ياريت الكل يدخل يشارك فى تانى
سماء
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 18, 2009 2:53 pm

مش عايزة غيرك انت والله بحبك انت والحب كله انت وانت الناس كلها سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 Herz سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 Herz
دى سنين عمرى اللى راحو قلبى عشها فى جراحو سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 Herz سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 Herz
وكانت نقصانى حاجة ومعاك كملتها سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 Herz سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 Herz
انا بهدى الاغنية دى لاعز واغلى انسان ليا فى الدنيا
وهو ابو زياد
سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 Herz سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 Herz سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 Herz
dody
اسكندرانى جديد
اسكندرانى جديد
dody

مُساهمةموضوع: رد: سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا   سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس فبراير 04, 2010 4:17 pm

وبمناسبة بقى ان مصر اخدت الكاس فالاغنية دى للمنتخب ومن قلبى بجد

(حبيتها .....دى بلدى اللى انا اتمنيتها...... كبرت و عرفت قيمتها .....دى مالهاش مثيل دة انا نهار وليل فى سيرتها.....حبيتهاحكايتها وعيت على الحياه ديه لقيتهابلدى اللى فتحالى بيتها......انا بغير عليها وبعلى فيها نوتها هنا ناسى وحبايبى واهلى شوقى ليها كل يوم يندهلى.....هنا حياتى وحكاياتى هنا قضيت احلى سنين....والحاجه اللى
بتشرفنى ادام اى حد عارفنى.....ان انا مصرى كلمة مصرى يحلم بيها ناس تانين)

سجل دخولك باى اغنية لاى شخص فى الدنيا
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-